Adós ügyfeleknek Üzleti partnereinknek Eladó ingatlanok

Társaságunk tevékenysége során az ügyfelei részéről felmerült panaszok kezelését a lent található Panaszkezelési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően, a hatályos jogszabályok és ajánlások maradéktalan betartása mellett végzi.

Amennyiben a panaszkezelés menetével további kérdése merülne fel, további információkat talál az MNB honlapján. https://www.mnb.hu

Szabályzatok

Panaszkezelési szabályzat

Az Argenta FAKTOR Zrt. Panaszkezelési szabályzata (hatályos: 2024. január 2-től)

Méret: 647.14 KBLetöltés

1. számú melléklet – Meghatalmazás

Méret: 377.78 KBLetöltés

2. számú melléklet – Fogyasztói panaszűrlap

Nyomtatvány pénzügyi szolgáltatóval kapcsolatos viták rendezésére

Méret: 79.63 KBLetöltés

3. számú melléklet – Jegyzőkönyv szóbeli panaszról

Szóbeli panasz esetére vonatkozó eljárás és nyomtatvány

Méret: 70.04 KBLetöltés

4. számú melléklet – E-mail cím bejelentő

Méret: 321.31 KBLetöltés

5. számú melléklet – Általános fogyasztói kérelem

Méret: 188.43 KBLetöltés

6. számú melléklet – Fogyasztói kérelem MNB-hez

Méret: 104.30 KBLetöltés
Panaszkezelés